vineri, 28 noiembrie 2008

Vreau sa dezamagesc voit!

Am atins cel mai jos punct din ultimii ani, un punct in care, desi ma simt increzator in mine, am ajuns sa dezamagesc pe oricine, oricum, oricand, prin orice. Asteptarile legat de mine sunt atat de mari, incat deja tind sa cred ca oamenii astia nu ma pot slabi vreodata. Oricum ar fi, eu sunt produsul a tone de incarcatura psihologica, coercitie, frustrari si valori pe care le-am triat si iata ce a ajuns. Deja cred ca nu mai trebuie sa demonstrez nimic. Si totusi stiu ca daca ar fi vreodata nevoie de mine( profesional vorbind, desi nu exclud alte aspecte!) nu se va apela la mine. De ce? Nu pentru ca voi dezamagi, ci pentru ca pot. Deja am dezamagit pe cineva. Pe mine! Cum? Simplu. Demonstrand poate prea mult si ridicand stacheta din ce in ce mai sus. Si culmea o ajung. Dar sunt momente in care as vrea ca toata labareala asta inutila, sa ma scuteasca si sa ma lase sa ma comport asa cum vreau. Pe scurt... la dracu' cu tot!

3 comentarii:

Anonim spunea...

atitudinea asta de mare macho, de cel mai destept, cel mai tare, cel mai cel... de cele mai multe ori aduce probleme. mai ales daca nu e nimeni care te considera asa, ci esti tu insuti cel care a ajuns la concluzia propriei valori inestimabile! mai bine ar fi sa cobori putin in realitate si sa-ti dai seama ca mai ai multe de invatat si ca (surpriza!) poate nu esti chiar atat de bun precum crezi. si ia sa vezi cum o sa inceapa lumea sa te vada cu alti ochi! mai ales ca, la 20-21 de ani nici n-ai avea cum sa fii atat de expert in toate! asadar, mai putina vorba si mai multe fapte, bogdane!

Anonim spunea...

in plus, titlul articolului tau... "vreau sa dezamagesc voit"... doamne, dumnezeule! pai daca VREI sa dezamagesti, nu se subintelege ca realizezi aceasta actiune VOIT? exista vreo posibilitate sa VREI sa dezamagesti involuntar? repet, doamne, dumnezeule! si ti se mai pare ca esti prea bun! poate la orice altceva decat logica, gramatica si politica! exact cele 3 lucruri de care ai nevoie in primul rand ca absolvent de stiinte politice. e trist...

Unknown spunea...

Ok, da ai dreptate intr-o anume masura, dar uneori dezamagim fara sa vrem. Nimeni ca nu a spus ca sunt destept, macho sau mai stiu eu ce. Si de ce background-ul meu educativ trebuie sa tina de tot ce scriu eu aici? Eu aveam o replica legat de motivul pentru care parcurg facultatea asta. Daca intr-adevar ma cunosti indeaproape ar trebui sa o stii si sa intelegi de ce afirm eu unele din lucrurile astea. Faptele in zilele astea sunt facute aproape automat si e chiar greu pentru unii sa vada mai departe de ele.