joi, 6 noiembrie 2008

The Dark Knight

Filmul a aparut si a trecut si cu toate astea, inca imi provoaca frisoane pe sira spinarii cand il privesc. Cred ca e a 8-a oara cand il vad si tot reuseste sa ma surprinda.

Sunt fan al Omului Liliac de mic. Inexplicabil mi-a produs o fascinatie incredibila acest personaj, ale carei bariere morale depasesc orice cadru usor imaginabil noua oamenilor de rand. Pana si regulile carora el se supune sunt diferite.

Si totusi nu ar fi complet fara The Joker. Christopher Nolan s-a intrecut pe sine cand a pus in scena Batman Begins si The Dark Knight, in special prin uimitoarea perfomanta actoriceasca a lui Heath Ledger. Un actor care a desavarsit rolul negativ cu cele mai pregnante legaturi in lumea reala. Anarhistul perfect. Christopher Nolan reusit sa redea atmosfera terestra si tangibila acestor doua personaje antagonice, dar totusi cu atat de multe in comun. Sunt captat pe veci.

Acesti actori tineri de la Hollywood, Christian Bale, Heath Ledger, alaturi de C. Nolan, au impus un nou standard asupra filmelor cu supereroi. Va fi greu sa impui un nou standard, dar va fi si mai greu sa te autodepasesti. Nu imposibil, daca pastreaza aceeasi directie geniala.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mie sincer mi s-a parut ca la un moment dat a dat-o rau in prosteala...in banalitate...am privit dezamagita pana la final ,dar am facut un efort consistent :D...a sarit prea repede de la continutul socio-psihologic pe care il savuram(si care a fost delicios) la clasica "fugareala" dintre rau si bine...finalul previzibil...ultima jumatate slaba...pe o scara de 1 la 10 as zice 7... parerea mea :D

Unknown spunea...

intotdeauna o placere sa primesc comentarii. Intr-adevar toate filmele au un punct maxim si un punct minim. Si conteaza si detalile vietii tale, background-ul in care ai crescut ca sa poti accepta aceste puncte.