miercuri, 8 octombrie 2008

Motivatia de a reusi

Ce te motiveaza sa reusesti? Sunt multe lucruri care ma motiveaza. Dorinta de a fi un exemplu pentru oameni este poate cea mai grea de pus in practica. Dar nu am venit sa vorbesc despre ea. Am venit sa discut despre a le sterge zambetul de pe buze unor oameni care nu mi-au dat sanse, sau au crezut ca nu sunt pregatit pentru ceea ce fac. Ca atunci cand, in fotbal american, alergi fericit si da trenul peste tine. E cam aceeiasi chestie. Imi place sa fiu trenul, si imi place privirea lor tampa dupa. Iata inca ceva care ma motiveaza sa reusesc!

2 comentarii:

Anonim spunea...

poate ca ai reusi mai repede si mai bine daca ai avea si alte scopuri in afara de acelea care constau in a le demonstra altora cate ceva ... nu emit o judecata acum, sa nu ma intelegi gresit, iti dau un sfat colegial :) succes maxim !

Anonim spunea...

you go girl:D.Acum serios,daca vei fi la fel de bun in ce vrei sa faci ca si pe teren mai mult ca sigur vei ajunge sa vezi lumea de sus.Succes.